27 de enero de 2009

NO MARXARÉ MAI

No marxaré mai,
mentre la meu veu tingui ressò,
mentre el meu record trobi en tu espai,
mentre en el teu pensament n’hi hagi un per a mi.

No marxaré mai,
mentre vulguis veure el color dels somnis,
mentre acullis la mirada d’un dia qualsevol,
mentre recordis el tacte d’una pell.

No marxaré mai,
d’un cor que estima,
d’uns dies compartits,
de moments viscuts...
d’aquell qui també està en mi.

No podria allunyar-me
del que ja és a dins
impregnant cada racó del meu cos,
omplint cada buit que l’ahir s’emportà,
de cada ble que encara crema,
de cada alè que em respira...

No puc marxar... de mi mateixa.

Nunca me iré,
mientras mi voz halle eco,
mientras mi recuerdo encuentre en ti espacio,
mientras en tu pensamiento exista uno para mí.

Nunca me iré,
mientras quieras ver el color de los sueños,
mientras acojas la mirada de un día cualquiera,
mientras recuerdes el tacto de una piel.

Nunca me iré,
de un corazón que ama,
de unos días compartidos,
de momentos vividos…
de aquél quien también está en mi.

No podría alejarme
de lo que está dentro de mi
impregnando cada rincón
llenando cada vacío que se llevó el ayer,
de cada pábilo que aún arde,
de cada aliento que me respira…

No puedo irme… de mi misma.


Safe Creative #0901262474175


*

17 divagaron conmigo:

Antonio Castellón dijo...

Me encanta, María.
Como poema y como sentimiento de fidelidad a uno mismo.
En realidad, uno sí que puede irse de sí mismo, y es algo que ocurre demasiado a menudo. Es decir, el sí mismo sigue dentro de uno, pero escindido, separado por una pared de lejanía e indiferencia.
De manera, que si 'nunca te irás' es porque te quieres, porque dentro tuyo no hay barreras.

Me has dado una alegría nocturna. Son casi las dos y media de la noche, y leer tu poema ha sido como si el pájaro del sueño entrara por mi ventana.

Gracias, María, y buenas noches.

TORO SALVAJE dijo...

M'agrada molt.
Trobo que té més força en català que en castellà.
Suposo que l'has sentit en català.

Petons.

triste_vida dijo...

No es pot marxar d'allò que s'ha fet per nosaltres, d'aquell raco que ens permet reflexionar, pensar en tot el que passa, d'aquell raco que ens permet escriure, ser nosaltres mateixos, sentir la soledat i alhora la companyia del nostre esser...

No podem marxar del lloc on tenim les nostres arrels, d'allà on dia rere dia em anat creixent...

No ens podem allunyar d'un cor que estima ja que sentir-se estimat es tot un regal, es el plaer de sentir-nos vius i fa que ens estimem una mica mes nosalres mateixos....

I evidentment no pots marxar de tu mateixa, i tampoc podràs marxar de mi, si mes no sempre et tindre al meu record, per la gran petjada que m'has deixat!

Petnets preciosa!

marea@ dijo...

bien, intentar darse la espalda a uno mismo o no querer ver lo que se siente en realidad es caminar hacia una derrota.

Un beso. Marea@

Anzili dijo...

Hola Maria!

Preciós poema, tot i que jo l'he rellegit i rellegit, i entenc diferent que la majoria de la gent... Jo entenc que no, que mai marxaràs del record d'una persona, de dins d'una persona, perquè no pots deixar de ser tu mateixa.

Ja m'ho confirmaràs!

Si entenc el mateix que dic, jo tampoc puc marxar de molts llocs, tampoc puc deixar jo mateix.

Una abraçada!

Isla dijo...

Ni de los pensamientos.

Pensamientos que liberan
o que esclavizan.

Un beso.

cosmofonio dijo...

Otra maravilla.

tetealca dijo...

Es imposible huir de nuestros propios pensamientos porque son parte de nosotros, la expresión de nuestros sentimientos, de nuestros recuerdos.
Muy bonita.
Un saludo.

SeaSirens dijo...

Una extensió de tu mateixa, sens dubte...
Allò que estimes amb el cor ple, pur, no es pot oblidar en tota la vida, ni tan sols el record, la percepció d'una carícia.

Preciós. Profund.

Ptns!!

Clair de Lune dijo...

Pero a veces es mejor irse de uno mismo, tapiar el cajón en el que se haya metido ese corazón que, tanto para bien o mal, no deja de latir, y permitir que la cordura, la frialdad y la objetividad manejen nuestra vida, una vida de zombis, sí, pero siempre duele menos.

Increíble poema, como todos los que escribes, disculpa mi negatividad.

Saludos,

Clair de Lune

Roberto Esmoris Lara dijo...

Gira en tu cuerpo el universo
no existen pensamientos
son recursos ajenos a los cielos
sólo sensaciones
que se extienden, se contraen
que reciben, que rechazan
y cuando un alma nos invade el alma
se abren las estrellas
quedan resgistradas en los mapas
en la memoria sagrada de tu cuerpo


Poetra inmensa, amiga MV, un abrazo cósmico y terráqueo
Besos del REL

anamorgana dijo...

Me ha encantado el poema. Me ha dicho mucho. Te cuento entre mis amigos y es un honor.Un abrazo
anamorgana

CONRA dijo...

Que bello poema nos ofreces, se siente tu ternura en cada verso...
“…mientras mi recuerdo encuentre en ti espacio…”
Me ha encantado.
Besos.

MAG dijo...

No podemos irnos,
Me encanta tu manera de expresarlo

Yo no me voy; por el momento estoy en pleno renacimiento, y me encanta, porque aún con tanto cambio...No puedo irme de mi misma

Gracias María

Anzili dijo...

Hola Maria!:

Gracies per la visita primer, i després, doncs merci per dir-me que si, que he endivinat l'intenció del poema, doncs no sempre es poden endivinar les intencions d'un poema clar.

Sobre la cançó, doncs és una cançó que em fa "estremecer" doncs escolto Pearl Jam des de que tinc uns onze anys, i clar, aquesta veu em recorda moltes coses, i el Ben Harper doncs simplement l'adoro.

Sobre lo del teu altre bloc, doncs t'ho deia en broma eh lo de la bronca, jeje, és que jo sóc molt poc curiós, i no havia vist que en tenies un altre, i hi vaig arribar per un altre cantó, buscant blogs de poesia, i em va fer gràcia veure que era teu...

Res, et desitjo una bona nit, plena de bons somnis, bona poesia, i bona música (i una copeta de vi si pot ser).

Un petó!

Verbo... dijo...

Creí que nunca me iba a ir de su lado, por cierto nunca lo pensé tan siquiera, pero... cosas de la vida, y por el bien común, nos alejamos.

Besos Maria ♥

Jessie dijo...

Ay María, pues que bueno que no te irás, ya sé quede vos misma; aún así siento alivio porque seguirás por acá, mirá lo mal que nos ponemos cuando algún amigo blogger se nos va.

Te saludo y me despido

Atentamente:
Jessie